Hmyraltnts Meltem1903 Korkma güzelim hayırlısı neyse o olsun varsa var zaten yap test baya sabretmişsin umarım güzel haberle dönersin buraya 🤲🏻
AsELinAnneSi__ Meltem1903 benim geç döllenme olmuş gecikmeden iki hafta sonra ogrendim bir önceki haftası negatifti gönlünüzce olsun 🌼
Meltem1903 cahilelafanlatamazsinyorulmaa sadece göğüslerim aşırı büyüdü ve hassaslaştı başka belirtim yok onun dışında
Violetaa @Meltem1903 benimde gecikti canım bugün 11 gün . Dün hasteneye gittim kan verdim 1.20 negatif . Doktor 1 hafta daha bekle adet olmazsan tekrar gel dedi . Söktürücü vermedi kullanma şuan dedi . Belirtilerin var mı .
Meltem1903 Violetaa işte bende bundan korkuyorum sadece göğüslerim büyüdü ve hassaslaştı onun dışında belirtim yok
Violetaa @Meltem1903 benimde öyle sadece göğüslerim şiş ve hassas başka belirtim yok valla :( ben sanmıyorum hamile olduğumu . Artık bi hafta daha bekletti doktorum . İnşallah sizinki pozitiftir:) bende hala ümit ediyorum ama bakalım :(
Meltem1903 Violetaa test yapmamak negatif çıkmasından iyidir diyorum hafta sonuna kadar test yapmayı düşünmüyorum açıkçası
Violetaa @Meltem1903 benim 7 Nisan canım :) bence sen 1 hafta saha bekle belki geç döllenme olmuştur :) hakkında hayırlısı