Muhammetsinan Sblbrhn çocuk ters dediler 3 hafta gelişimi geride dediler korkuttular beni sezeryana alacaklar daha 20 yaşımdayım ondan da korkuyorum ama cocukta bi şey var mı diye daha çok düşünüyorum suyu da azalıyormuş 😔
Ozlemslck @cennetinsusu Ilk oluykr normale uygunsun dedi bakalım konturwle gidcem hafta içi ne dicek blmiyorm
cennetinsusu Ozlemslck Benim 2. İlki normal oldu? İnşallah buda öyle olur bakalım hayırlısı 💜 Var mı ağrınız, sıkıntınız? Benim çok baskı yapıyor aşağıya 🤭 dünde kasıklarım çok ağrıdı