KumCi ferhpnar kendim için konuşayım ben de ovulasyon testi denemiştim hamile kalmadan önce ve hiç T çizgisinin C çizgisini geçtiğini görmedim 🙈 şuan gebeyim arada bir ovulasyon denedim gebe olduğumu öğrendikten sonra hepp C çizgisini geçti T çizgisi 🙃
ferhpnar KumCi bende şuan yumurtlama testi kullanıyorum da benim daha yeni oluyor yumurtlama adetime 7 gün var bende anlamadım o yüzden soruyorum.
KumCi ferhpnar baya inceledim ama anlamadım yav sanki pik gibi de ama hamile de olabilirsin bilemedim 🙈
KumCi ferhpnar o zaman pik olmuş yumurtluyorsun yavrum değerlendir 🙃 şanslısın ben böyle belirgin pik görmedim 🙈