Kızlar ekim ayında 2 yıl olacak bebiş istiyoruz hiç olumlu bir sonuç alamadım biraz daha sabır edip tam 2 yıl olanakadar beklemeyi düşünüyorum ve eğer hala olmazsa aşılama düşünüyorum 5-6 ay sonra. Bana bu süreçten bahşeder misin fiyatlar la ilgili ve neler yapacağıZ nerden bAşlayacagız inanın hiçbir bilgim yok 🥹 kendimi bu duruma hazırlıyorum