Kader111 Kilosu ve gelişimi 2 hafta önde bebeğimin şuan 36 2 deyim doktorum çatı muayenesinden sonra bakarız olmazsa 38 de alırız dedi benim aynı durumu yaşan anneler var mı acaba aramızda
Kayaozge Kader111 Canım ben yeni doğum yaptım ama benim de 36.ncı haftama geldiğim de bebeğin 2 hafta önde olduğunu söylediler daha sonra benim hesaplamama göre 38.nci haftama geldiğim de haftasını yakalamıştı ve normale dönmüştü genelde 38.nci hafta da bebek haftasını yakalıyormuş
Kubukargl Kader111 benim oğlumda en başından beri hep önden gitti en son 2 hafta önden gitti hep ama son haftalarımda yanlış hatırlamıyosam 37den sonra kendi haftasını yakaladı 39+0 doğumum oldu