hilalcelik1 katılıyorum çok şaibeli bir isim :) burda birinin yorumunu görmüştüm şöyle yazmıştı (benim esim ek is olarak kameramanlik yapiyor dügün cekimlerinede gidior, kilisideki dügün ve vaftiz çekimlerinede ben aden ismini begendigimi soyledigimde çogu vaftiz edilen cocuklarin adi aden)