İlk hamileliğimde bulantı asla olmadı kusmada gayet rahat geçirdim 9 ayımı tabi uyku hali vs oldu olmadı değil ama gayet enerjiktim, canım hep muhallebi isterdi sonuç itibariyle oğlum oldu🥰 şimdi ikinciye hamileyim bundada rahatım kusmam bulantım yok ama yemek yedikten sonra oluyor böyle ara ara kusma derecesinde değil ama oluyor bunda birde fena yatıyordum yani gözlerimi acamiyordum birde tatliyla aram asla yok geçen gittim erkek gibi dedi bakalım yani bir tık farklı geçti gibi ama sonuç aynida gibi😂🤭