xkyerva bizde bugün 29 haftalık olduk Rabbimin izniyle 22 + 1 günlükken hastaneye yattım 22+ 2 serrklaj yapıldı hala daha hastanede yatıyorum 24 görebilsek dedik şükür gördük sonra 28 olursa çok iyi olur dedi doktor şükür gördük Allahın izniyle şimdiki hedefimiz 32 inşAllah görürüz Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲