miniklerinannesii00 Srpdmrr sarı akıntı enfeksiyon belirtisi diye biliyorum ama siz yine doktorunuza danışın.
Ponduk Srpdmrr iste devami olabilir kanamanin yada bi enfeksiyon durumu olabilir dikkatli olun fazla hareket etmeyin bence bol bol dinlenin … İlk gebeligimde benim bebek gelismemis meger vucut atmaya caliyomus cok beyaz akintim ve lekelenmelerin olmustu kahverengi .. ilk gebelik oldugu icin beyaz akintininda tehlikeli olabilecegi aklima gelmemisti .. suan ikinci gebeligim neredeyse hxic akintim olmuyor gercekten o dusuk belirtisiymis cunku gunde 4 kere camasir degistitiyordum en az cok akintim olmustu
Ponduk Ponduk suanda da hafif beyaz akinti oluyor ama normal yani camasir degistirticek kadar degil .. eger miktarida coksa ihmal etmeyin derim
Ponduk GLZR190 mutlaka doktorunuza basvurun lekelenme bile dusuk belirtisi ve uzun zaman olmus sizinki bol bol istirahat edin benin dr um 3 gun wc haric yataktan kalkmadan leke kesilene kadar yatak istirahati vermisti progestan ile birlikte..
Ponduk miniklerinannesii00 ben hap olarak kullanmistim ama benim yogun akintim vardi düşük belirtisiymis oda malesef . Suan 2. Gebeligim akinti yok denecek kadar az seviyede … Meger normali buymus dedim simdi
miniklerinannesii00 Ponduk benim çok akıntım yoktu lekelenmem oldu kahverengi den kırmızıya döndü. Allahım bir yaşatmasın zor birşey düşük yapmakta
Selinakbas Srpdmrr Yerlesme kanaması cok yoğun olmaz diye biliyorum ama insallah yanlış biliyorumdur, yanlış bilgi vermek istemem cunku, ama yarın hemen bı doktora gitmenizi oneririm allah korusun düşük tehlikesi olmasın 💐
Ozgeee22 Srpdmrr aynı durumu bende yaşadım yerleşme kanamasıdır dedi doktor ve gönderdi 2 hafta sonra inanılmaz bir kahverengi akıntım oldu ve kırmızıya dönmeye başladı hemen farklı bir doktora gittim kahverengi akıntı eşittir düşük riski dedi ve proluton iğne ile Progestan fitil yazdı. İğneyi her hafta yaptırmam gerekiyor fitili de her akşam uyumadan kullanıyorum içerde kanama alanı oluşmuş ve yatak istirahati yapıyorum. Bu tarz durumlarda hemen doktora gitmek çok çok önemli. Sizde doktorunuzla görüşün mutlaka inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağıma alırız 🙏🏻🙏🏻
Srpdmrr Ozgeee22 İnşallah 🙏🏻 Şuan bir sıkıntı yok çok şükür doktorumla yarın görüşeceğim umarım haberler güzeldir 🥰
Srpdmrr Ozgeee22 çok yoğun bir şekilde kahverengi lekem geldi doktora gittim kimyasal gebelikmiş beta değerimde düştü ve bu durumu ikinci kez yaşıyorum inşallah bir daha olmaz çok stresliyim artık 😔
Ozgeee22 Srpdmrr çok çok üzüldüm çok geçmiş olsun 🙏🏻 bir arkadaşım 2 kez kimyasal gebelik yaşadı şu an 30 haftalık hamile ve hiç bir sıkıntısı yok çok şükür. Sizde iyi düşünün iyi olsun 🙏🏻
Srpdmrr Ozgeee22 Teşekkür ederim 😔 Peki arkadaşınızın genetik testlerine bakıldı mı benden 3 ay sonra bu testleri istediler ondan sonra duruma göre bakacaklar