naneliseker_ da once kullanmadim zaten dr a gittim gebe oldugumu öğrendim keseyi gorduk 3 hafta sonraya randevu verdi . O arada kanamalarim oldu . 3 hafta sonraki randevuya. Gittigimde 8 haftalık olmustu kalp atisi duayamadim bebek gelismemis . Betahcg tesleri yaptırdım 2 gunde bir ciddi düşüşler vardi kürtaj oldum