Merhaba anneler. Bebeğim 5 ay 10 günlük hiç emmedi sadece mama yiyor ve ek gıda tadımlara başladık şuanlık patates balkabağı ve normal kabakta 2. Günümüz . Çok püre gibi yemesini istemeyip çatalla eziyorum iyice nedeni omudur bilmiyorum ama oğlum asla istemiyor ağzından çıkarıyor yada öğürüyor . Öğürüncede boğazında kalıyomuş gibi hareketler yapıyor ve ben evde tek başıma olduğum için korkuyorum vermeyi kesiyorum. Sizin başınızada geldimi böyle öğürmesi falan normal mi korkmamam mı lazım yada iyice blender dan geçirmediğim için mi böyle yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler🙏