2_afacanannesi bende yanma hısedıyodum doktora dedım test yaptı temız cıktı ıdrarada urolojı doktpru kadın doguma gıtım akıntım var dedım mantar enfeksıyonu ıcın fıtıl verdı bıtane kulanabıldım dıgerı elımden acarkene dustugu ıcın atım onu ılac verdı bıde krem kremde suruyom ama kasıntı falan yok sadece gobegımın altı kasınıyo