Suleglpk_22 bende 19 dayım daha oncede gebelik kayıplarım var gecenlerde öyle hareketliydi ki sonra ertesi gün hareket etmeyince paniğe kapıldım. Ama bu haftalarda düzenli hissetmeyebilirmisiz. Benim en bastan beri kasık ve karın agrım var. Arada adet sancısı gibi oluyor, ayakta az kalsam azdan kastım baya az yani 10 dk ayakta kalsam karnım kasıklarım agrıyor. Ne kdr normal bilyorum göbek cevrem yaglı ve diğer dogumlara bağlı karnm sarktı. Bende bundan oldıgnu düşünüyorum. Doktora sordgmda normal diyor cünkü. Perinatolog takipliyim o da anlattıkların bagırsak kaynaklı agrılar gibi idrar tah temiz dedim. Kısacası sanırım böyle gecireceğiz yatarak