AnneAdayi56 Merhaba kızlar ilk hamileliğim 32+5 gunluguz ama bebeğim 2800kg doktorum 2 kilo olması gerektiğini söyledi bişey olur mu daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mi
Zeynepozcan AnneAdayi56 cihazlar tam ölçüm yapmıyor ki sapma payı kaçtır onu bilemem ama ben iki gün arayla baktırdığımda önce 500 küsur gram ikinci baktırdığımda farklı bi cihazda 400 küsur gram çıkmıştı
Aysenur-2019 AnneAdayi56 gebelik şekeriniz yoksa diyet düzenleyin bence iri olması normal doğumu zorlastırıyor eger normal olacaksanız omuz takılması filan olabiliyor. şeker yüklemesi yaptırmış mıydınız
AnneAdayi56 @“Aysenur-2019” evet yaptırmıştım sınıra yakın çıkmıştı doktorum diyete gerek yok dedi fazla karbonhidratlı şeyler tüketme yeterli dedi bilemiyorum ki