Busrahmet valla bana magnezyum Demir ilacı bide kalsiyum verdi doktorum Demir ilacını sürekli magnezyumu ağrım olunca kullanıyorum kalsiyumu bi kere kullandım meyve yiyorum protein ağırlıklı besleniyorum zaten diye bıraktım. Salı günü kontrolüm var bu şekilde doktoruma da söyleyeceğim bebeğim de bi sıkıntı yoksa çok fazla takviye ye gerek yok bence