Kızlar 39+0 haftalık hamileyim yaklaşık iki senedir koltuk altımı jilet ile alıyordum. Ama bu son bir aya kadar asla kararma yoktu bembeyaz dururdu hep asla jilet kullandığım anlasilmazdı. Bu son bir aydır karardigini fark ettim hatta karardigi için iki gün önce epilasyon aletine döndüm onunla aldım ama daha da bı artmış adeta harita gibi siyah bı leke duruyo çok moralim bozuldu bunun hamilelik hormonlariyla bir ilgisi varmı? Benimle aynı durumda olanlar varsa yardımcı olurmusunuz cidden çok kafaya taktım🥺