Merhaba suan 36+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı karın çevresi artık yavaş geliştiğini ve en geç 38 haftada bebeği alacağını söyledi suan normal doğum gözüküyor suyum filan gelmezse suni sancı vererek doğum yapıcam tecrübeli anneler yazabilir mi 38 haftada kuvöze girdi mi yada böyle bişey yaşayıp daha erken geldi mi bebişler?