Yaseminanne Susam-21 Aslında önerilmiyormuş gebelikte ama benim kalsiyum degerim düşük cikti o yüzden doktor arada bir icebilirsin dedi. Ben de iki uc gunde bir tableti kirip yarisini kullaniyorum. O sekilde azar azar alıyorum
Susam-21 Asyos34 şu da eritip içmiyor musunuz ben o şekilde içiyorum sizde yan etki yaptı mı acaba bende mide bulantısı ishal yaptı İnternet’e de baktım hamilelikte kullanımı onerilmiyor şüphede kaldım
Susam-21 Yaseminanne bende sut ve süt ürünleri tuketmiyorum diye verdi ama bende yan etkisi çok fazla oldu icmeyecem artık