ebruu34 Bende 40+2 yim salı günü yatış yapılcak bende de 0 açıklık parmağım bile girmiyor dedi doktor o kdr kapalı ama buna rapmen suni sancı denicez bizde,oldu oldu olmadı sezaryen,güç verelim birbirimize 9 ay bekledik taşıdık ne isteniyorsa yaptık sabırettik düşünün bu kısımda hiç kolay değildi neredeyse 1 yıl.şimdi vakit geldi totalde altı üstü 1 gün bi şekilde doğurucaZ🥹pozitif düşünün korkularınızı atın çokta sormayın bence etkilenmeyin hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum♥️