Serapp777 canım ben spinal oldum geçen cuma günü tamamen anestezi doktoru spinal yapacam bebeğe narkoz geçmesin dedi o kadarrrr tçrahat bir doğum oldu ki bele bir iğne vuruyorlar (herkes burda söylüyordu ve asla inanmıyordum gerçekten bacağa vurulan iğne daha çok acıtıyor) hiç hissetmedim iğneyi ameliyattan 4 5 saat sonra ayaklardaki uyuşukluk geçti ve hemen ayağa kalktım kötü yönü aman aman yok sadece ödem oldu Bi kaç gün ayaklarım şişti ki hamilelikte bile ödem yoktu ben de bir de sağ omzuma biri yumruk atmış gibi ağırıyordu hemşirelere sorduğumda her sezaryen olan hastada bunlar olabiliyor normal dedi yani spinal ile ilgisi yok omuz ağrısı bir gün sonra geçti zaten diğer doğumumu da spinal olacam annem normal doğum yapan böyle çabuk iyileşmez dedi düşün kaldi ki 4 normal doğum yapmış annem :)