Kızlar geçen hafta grip oldum ve geçti ama öksürük kaldı.sağlık ocağına gittim ve şurup verdi ama geçmedi. Evde ıhlamur balla limon karabiber yaptım ama yok .ciğerlerim çıkacak gibi öksürüyorum.pazartesi hastaneye gideyim dedim ama normal kadın doğumamı yoksa göğüs hastalıklarına mı gitmem gerekir öküsürük için.bu arada beş aylık hamileyim .grintuss şurup dimiş bazıları ama o nasıl bir ilaç .doktoruma yazsam cevap vermez devlet hastnesi olunca.yardım edin kızlar