Nesee221 Kızlar yeni hamileyim ister istemez yüz üstü uyuyorum uyandığımda hemen değişiyorm ama sorun olur mu ya
Beyzag Nesee221 doktorum 15.haftadan sonra elinden geldiğince bacağının arasına yastık koy ve sol tarafına yat demişti. Su anlık çok sorun olacağını düşünmüyorum
Aysee1123 Nesee221 Birşey olmaz keyfinize bakın ben 17+2 yim halen daha yüz üstü buluyorum kendimi 😊 Zaten bu zamanlara gelince daha dikkat ediyorsunuz ama insan gece nereye döndüğünü bilemiyor