Sevgi93 Merhaba kızlar, Son 2 gündür kasığımda ağrı ve sertleşme var çok sertleşti neden olabilir.En son 3 hafta önce kontrole gitmiştim bu cuma detaylı’ya gireceğim bebek erkek.
Annem Sevgi93 benimde 20 de oyle oldu biraz usutmeyle de alakali da olabilir Sicak tuttum kendimi gecti Sicak tutmaya devam edincede agri olmadi
Beriyytann Sevgi93 ne tesadüf bende 20+1 cuma günü detaylı ultrasona gireceğim bende o ağrılar yok çok şükür ama havalar soğudu diye bedenini sıcak tutman gerek dikkat et soğuk almış olabilirsin o değilse dahi normal diyorlar hep yeterince dinlenmeye bak 🙏🏻