Kızlar bende çok şükür doğurdum. Gece suyum geldi bir anda çarşamba günü sezaryen için günüm verilmişti zaten erken doğum tehlikem vardı. Gece saat oniki buçuk gibi suyum gelince hemen hastaneye koştuk. Allahtan ped koymuştum ebe pede bakınca suyun yeşil geldiğini gördü ve bebeğimin mekonyum (ilk dışkı) yaptığını gördü. Doktoru aradı en acilinden ameliyata aldılar. Bebeğim dolu dolu 35 haftalık.. Ameliyathane sürecimizden Kısacası bahsedeceğim burada korkan annemiz çok fazla. Kendimde ameliyathane hemşiresi olduğum için sürecin nasıl ilerleyeceğini en başından beri biliyorum ama yinede insanız ödüm kopmadı dersem yalan olur. Spinal anestezi tercih ettim ve iyi ki spinal tercih ettim. Belinize yapılan iğne asla abartıldığı gibi acımıyor anneler sakın korkmayın hatta arı sokması onun yanında daha çok acıtıyor. Ayaklarıma inen sıcaklıkla hemen işleme başladılar ve asıl mesele burası. Asla acı hissetmedim ama bütün çekiştirmeler dokunmalar bunların hepsini ister istemez hissediyorsunuz bilginiz olsun. Beni en çok zorlayan midemde hissettiğim baskıydı acı yoktu ama evet hissetmek rahatsızlık verici. Ta ki bebeğinin sesini duyup onu görene kadar. Ameliyat sürecinden ne kadar az korkarsanız o kadar kolay geçiyor. Sonrasında çok ağrınız olacak ama bu da biraz ağrı eşiğinize bağlı benim eksilerde olmasına rağmen dayanmam çok zor olmuyor sizde dayanırsınız. Biraz uzun oldu ama bilgi vermek istedim size. Bu arada en önemlisi benim ve bebeğim için duanıza çok ihtiyacım var bebeğim erken ve küçük doğdu ayrıca biraz dışkısını yutmuş o yüzden yoğun bakıma aldılar bir süre ayrı kalmak zorunda olacağız. Bebeğim için dua ederseniz çok sevinirim hepinizi Allah kurtarsın 💜