Canım tam 10. Haftamda kahverengi lekem gelmişti çok korkmuştum doktora gittim zatwn progestan kullanıyordum 5.haftadan beri iğne verdi 3 tane üst iste 3gün boyunca vuruldum 2 tane vurulduktan sonra kontrole gittim 3.ye gerek yok bile demişti içini ferah tut bişey olmaz Allahın izniyle ben şuan 21+3 haftamdayım bebeğimde çok sağlıklı çok şükür 🙏🏼🙏🏼