32 de kaburga ağrısı ile gittim açılma 0 dı çok şükür 37 de çatı muayenesi yapacaktı bebek geri dönmüş makat diye yapmadı 38 de gittim geçen perşembe doktor yoktu başka doktor vardı o da diz kemiği ve baş cevresi uyumsuzluğundan berinatalojiye gönderdi çatı matı uçtu aklımdan. Sonuç iyi çıkınca mutlulukla eve geldik gece uyurken eyvah dedim ama merak da ediyorum ama geçti artık haftaya 😪😅 ben ilk kizimda sıfır açılma suni sancıyla doğurdum. Zor bir surecti ama süreci yönetmek için kurguladığım senaryoya uyunca e hastane ortamı zaten ebe doktor ve hemşirelere guvenince hiçbir sorun yaşamadan rahatlıkla atlattım. 0 dan açılmam oldu 7 cm de kaldı 7 den sonra 8 e kadar çok zorlandım son 2 cm kesili doğum yapmak durumunda kaldım. Sonradan öğrendim ve deneyimledim ki en arsız et parçası vajinada olurmuş iyileşme hızı da çok daha kısa süreli olurmuş gerçekten de çabuk iyileşti. Bu şekilde. Uzun oldu sanırım kusura bakma 🙂🙂