Babyyyyy80 Arkadaşlar epudural sezeryan oldum iki gün önce. Ağrılarım o kadar çok ki bebeğe bakamıyorum bile. Sanki gün geçtikçe artıyor gibi ağrılar. Ne olur bana bir şeyler tavsiye edin. Kıvranmaktan baska bir şey yapamıyorum
yagizegemom Babyyyyy80 ben parol içiyordum sadece o da etki ettiği kadar işte ağlıyordum artık acıdan bide çok hareketsiz kalma evin içinde yürü o rahatlatır beni rahatlatmıştı
Egeminannesi Babyyyyy80 canım ben özelde oldum spinal ama akşama kdr ağrı kesici verdiler en son hastaneden çıkmadan verdiler ama ben bütün gece yürüdüm sbahaa kdr bebeğe kendim baktım yürüdük ce daha iyi oldum eve geçtik hemen ertesi gün
defneemom Babyyyyy80 biliyorum yürümek çok zor geliyor inan seni anlıyorum ama tek yol yürümek. ben ilk iki günü resmen hiç oturmadan yürüdüm 3. gün ayaklanmıştım. 7. gün yara izim acımıyordu artık
Babyyyyy80 yagizegemom hiç yürüyemiyorum bile iki büklüm olarak kaldım. Kaç gün sonra geciyor. O kadar tavsiyelere açığım ki gerçekten kim ne derse yaparım. Canım cok yanıyor
gokcemom16 Evet zor biliyorum ama evin içinde bebekle ilgilenmesen bile yürümeye çalış ağrı kesici ilaçlar alabilirsin birde filtre kahve veya sade kahve içmeyi dene günde iki kere geçmicek kadar belini sırtını ayağını hep sıcak tutmaya çalış