Esmaaa61 Arkadaşlar gece bir gibi uyuyorken bur rahatsızlık hissi ile uyandım, lavaboya gittiğimde iç çamaşırımin ve taytimin baya ıslak olduğunu gördüm,herhangu bir kokusu yoktu,suyum gelmiş olabilir mi bilen var mı
beyzacmvrc Esmaaa61 taytina kadsr geçmiş baya da ıslak diyorsun su olabilir. Kaçıncı haftan? Bazen bende de oluyor çamaşırds akıntı ile ıslaklık ama dışına geçecek gibi olmuyo su olmadığı belli oluyor yani. Bı acile git bence devamı gelebilir
Esmaaa61 beyzacmvrc 38+1′iz bugün,evet normalde de akıntım çok oluyordu ama hiç böyle taytı dahi değiştirecek kadar olmamıştı
beyzacmvrc Esmaaa61 seninde haftan ileriymis bı git bence Önce sancı gelse evde çekersin sancıyı ama su geldim mi gitmek lazım Gerçi bardaktan boşalircasina gelse uykundan uyanirdin sızıntı olmuştur yine de ihmal etme
Esmaaa61 beyzacmvrc gittim gittim ben suyum azaldı diye düşünerek gittim doktora suyum fazla çıktı 🤦 açlık tokluk şekerimi kontrol etmem gerekiyormuş ve yediklerime dikkat etmem