İlk hamileliğim de aşırı şekilde tatlı yerdim kızım oldu fakat şuan da tatlıdan tiksiniyorum gördüğüm gibi midem bulanıyor sürekli tuzlu şeyler yiyorum ve canım genellikle tuzlu eriği daha çok istiyor sizce kızım mi olur oğlum mu tabi önemli olan sağlıklı gelmesi🥰