Kızlar merhaba 12 haftalık olduk.. karnımda 2şer defa 5 dk arayla böyle seğirme ya da böyle kıpırtı gibi birşey hissettim.. bağırsak hareketi olmadığının farkındayım sizce bebek hareketi midir bu? Ultrasonda da yerinde duramayan bir bebek erken mi acaba hissettim mi gerçekten