Kadersv21 Kıyamam ben sana bu süreçte canından kanından olan insanları yanında hisstmek nasıl bir duygu iyi biliyorum bende ne kadar aynı şehirde olmuş olsamda annemin o eli üstümden hiç eksilmesin hissediyorum çünkü kaynanam bu süreçte beni yalnız bıraktı düşünsene geçen beneğin kıyafetlerini yıkadım ütülerkende çağırdım gelsin görsün diye bana dediği lafa bak niye bu kadar kıyafet aldın bir zıbın yeterdi artı hiçbir desteğinide görmedim bir çöp dahi yapmadı eşim sağolsun ondan çıkmış ama ona benzememiş 🙏🏻