Burcubayazit Kızlar 37 haftalık gebeyim geçmeyen bir kaşık ağrım var adet olacakmışım gibi ve mide bulantısı da var Sanki büyük tuvaletim varmış gibi oluyo tuvalete gidiyorum hiç bi şey yok sadece kuru ağrı. Sizde de oluyo mu normal midir ilk doğumum olduğu için bilmiyorum 😔
Melisam Burcubayazit bende 37 haftalığım aynı şeyleri bende de oluyor tuvaletim varmış hissini sık yaşıyorum karın sertleşmesi vajinal baskı bakalım hayırlısı
[silindi] Benim doktorum bu belirtilerin olduğunda büyük abdestin varmış gibi ama gidiyorsun bisey yok ya da idrara çıkma hissin var tuvalete gidiyorsun bisey yok gibi şeyler geçmeyen artan ağrılar olursa hemen gel demişti siz de önlem amaclı bi gorunun dedikleriniz doğum belirtisi olabilir geçmiş olsun Allah sağlıkla nasip etsin insallah 😊