32 haftalık hamileyim 6 haftadır plesanta da kanama var herhangi bir sorun yok bebeğe Bir zararı yok ve mecburen her türlü isimide yapıyorum bir tane daha küçük kızım var onunla koştur koştur ilgileniyorum mecburen ve Allah’a şükür bir sorunum yok olabiliyor böyle şeyler rahat ol