Senaykork Ece_oztrk aslında hastaneye gitseniz suni verirler artık tahmini doğum tarihini gecmissiniz İçerde kaka yemesi filan yasanabiliyo bu haftalarda
Yaseminki Ece_oztrk Ece_oztrk dilerseniz bi doktora gidin böyle durumda suni sancı verip suyunuzu patlatıp doğuma hazirliyorlar sizi bebeğin gelişi normalse tabiki… birde cinsiyeti erkek mi acaba
hayaldi22 39+5 dah hic bir sey yok sadece asagi dogru cok baski var affedersin sizlior artik ama yok🙄🙄
Minikannemm Ece_oztrk tam 40 haftalığız bizde ☺️ sancım yok ağrım sızım yok bekliyoruz salı gününe kadar salı gününe kadar gelmezse küçük hanım salı günü sezaryen olacağım 😊
Minikannemm Ece_oztrk gelecek gibi sanki hiç sancım yok ama sabah saat 6 gibi nişan akıntım geldi kan şeklinde ☺️🙏
muser24 40+2 olduk, bugün kontrolüm vardı, ne açılma ne sancı var, bekliyoruz, üçüncü doğumum olacak inşallah, üçüncüler erken gelir dediler, birinci ve ikinciden daha geç gelecek