Kızlar adetim 1 hafta vardi pembe küçük bir kan geldi akıntıyla karışık. Daha sonra durdu ertesi sabah yine açık pembe akıntı ve yine kesildi. Bugun yine pembe kahve arası açık bi renk. Bide gun icinde sag kasıgımda ve belimde cok agri olmustu gecti. Ve bu aksam erken gebelik testi yaptım ama negatif. Erken mi yaptım bilmiyorum bide bir kaç gün önce vajinal mantar olmuştum ama şuan bi sıktım yok geçti çok şükür. Ondan dolayı olurmu bunlar. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim umutlanmalimiyim ?