merhaba bugün ayrıntılı ultırasona girdim buzamana kadar yolunda giden bir gebeliğim vardı ve ben bir sürü dr gezdim bana hiç rahim kısalığın var erken doğum riskin var denmedi 22 haftama girdim bugün ayrıntılı ulturason yapan dr rahim kısalığına bağlı erken doğum olabilir dedi eger kısalma devam ederse dikiş öneriyorum dedi böyle olup sağlıklı bir şekilde dikiş atılmadan haftasında doğuran varmı? 2gebeliğim farklı olarak bebeği çok aşağıda hissediyorum sürekli kasıklarımda bir batma ve basınç var daha ağır geliyor vücudum diyordum bundan olabilir mi.?