tambirleydi selam canım biz bugün 12. Haftaya girdik ama inanır mısın 1 hafta önceye kadar o kadar ağrım oldu ki regl ağrısı kadar sancılıydı.. kanama olup olmadığı önemli. Ben doktoruma sorduğumda normal dedi. Kanaman yoksa büyük ihtimalle sıkıntı yoktur.. ateşin olup olmamasını da kontrol et ama inanki dinlenmekten başka birşey iyi gelmiyor. Benim bir günde tık diye kesildi ağrılarım. Çok şükür sorun yaşamadık. Bol bol dinlen.