Emineoksz Hangi hastaneye gidiyorsunuz ben algomede gidiyorum doktorum dan da memnunum ama yinede sormak istedim doğum ücretleri ve muayene ücretleri ne kadar
Yagmurgvn İstiklal tıp merkezine gidiyorum Haluk Ballı aşırı memnunum o kadar Güler yüzlü ve tatlı ki tavsiye ediyorum muayenesi 300