Minnonunanasi allah yardımcın olsun hamileler için antibiyotik var doktorunuza soyleyin ben 10 haftalıkken çektim ağrıyı Allah kimseye yaşatmasın ağlamaktan gözlerim şiş geziyordum doktorum antibiyotik yazdı antibiyotik 2 3 gün sonra etkisini gösterdi ağrı tamamen yok oldu inşallah sizinde hemen geçer