Tazeanne13 4 ay önce düşük yaptım ve kanamam olduğunda direk oraya gittim kürtaja almaya kalktılar beni daha kanamam yani başlamasına rağmen ordan çıktım ve devlete gittim daha sonra kanamam devam etti ve düşük normal yolla gerçekleşti onların direk o yaklaşımından sonra oraya karşı bi tedirginlik oluştu