Fts40_10 lilosbebek miradizayn’dan yaptırdım ,keçe bebek ve inci süslemeli gayet güzel.Bir hafta içinde gönderdi.Hem instagramdan hem de trendyoldan ulaşabilirsiniz
miraninannesi_ pandoraninkutusu ya bende bundan yaptırdım dolaba koydum erimesin diye üstü sticker mış sumu geldi ne oldu yazısı bozuldu :( o benim hatam ama çikolatası çok tatlı değil mi
pandoraninkutusu miraninannesi_ dolaba koyulmaz ben satıcı ile görüştüm dolaba koymayın dedğ ama tadi gerçekten çok güzel
miraninannesi_ lilosbebek noluyosanagenemiross kız aynısı bende var ama ben 39 haftadayım çatı ağrısı değil mi doktor ne dedi
Senaykork lilosbebek çikolata deposu ve Antalya epoksi magnet bolçi marka çikolata ve pleksili yapiyolar tavsiye ederim
Kubracigimm lilosbebek ben instagramda ck_designevent hesabına yaptırdım. 100 adet çikolata 200 gr draje 450 ₺. Çikolatanın tadı çok lezzetli baya beğendik biz. Sayfa da çok ilgili , bir hafta dolmadan ürün elime ulaştı.
ballikedii lilosbebek trednyodan 100 tane aldım kendi beğendiğim desene isimi kendim yazdım uygulamadan sonra etiketliçi buldum instagramdan bastırdım 150 tane ve çok güzel oldu istediğim şekilde yapmış oldum onlarda şeffaf pleksi tepsilere koyucam
Huso2304 ballikedii bende öyle yapmayı planladım ama trendyolda dogru düzgün bir şey bulamadım link atarmısın bana acaba