Sinemxx Bende 38+5 haftalık hamileyim pazartesi sezeryana alınacağım ama sancılarım da var 🙄 benimde sizin bahsettiğiniz gibi regl sancısı gibi ama iki sancı arasındaki dakika önemli sancılarınızı takip edin. Sıklaşırsa mutlaka hastaneye gidin. Benim en az saatte bir yada 45 dakikada bir oluyordu. Bugün ilk defa 35 dakikada bir kere oldu daha da olmadı bir daha olsaydı direk hastaneye gidecektim ama yaşancı sancı olduğunu anlayınca oturdum yerime