Kızlar ben 2.hamileliğimi yaşıyorum, ilkimde zaman geçmek bilmezdi bunda da sanki hiç anlamadan geçip gidiyor. Bu günlerimizin kıymetini bilelim, doğduktan sonra belli bir süre çok daha zorlayıcı, bebeğin adapte olması, lohusalık, uykusuzluk, süt, yorgunluk vs arada bu günlere geri dönmek isteyeceksiniz 🙈 bana kızmayın bunları söylediğim için, sadece hamiş son günlerinizi güzel değerlendirin demek istiyorum 🥰