Zeynepozcan hahahaha çok haklısınız gerçekten sorayım ozaman kızlar 😊yakında doğuma gireceğim ilk doğumumda özele gitmiştim epidural oldum doğum anında dikilirken hissetmedim şuanki hamileliğimde özele gidemiyorum maalesef ki şehir hastanesine gidiyorum..sorum şu" doğum esnasında kesip dikilirken hissediyor musunuz yani uyuşturma yapıyorlar mı?"bazıları uyuşturuyor yazmış bazıları uyuşturmuyor sancıdan hissetmiyon zaten yazmış herkes farklı bişi yazmış yani sizin anlayacağınız o yüzden doktor yada ebe aradım 😂