yenibirannis Kizlar aranızda magnezyum olarak magvital 365 mg kullanan varmı faydasını goruyomusunuz bide sabh akşam içmek farkediyomu
Mucizemgeldi yenibirannis kaç haftalıkken verildi size ben daha kullanmadım ama ağrılarım çok var erken olduğu için kullanmak istemedim ama dayanmyorm artık ya
Bugraninannesiii yenibirannis suda eriyen formlar mide ekşitebiliyor. Ben hap olarak istedim akşam yatmadan önce içiyorum yorulduğum günler iyi geliyor. İsmi magosit.
Nursel_44 yenibirannis kullanıyorum aylardır. 40. Haftadayım artık. İçmediğim günler baldırlarıma kram giriyor.memnunum ben
Tgcccc Nicinkullaniyorsunuz ? Benim gece ansizin baldirda krampim oluyor,belim agriyor(fitigim var bu arada)Bi de arada oglan toplaniyor.Ne onerirsiniz bende alayim ? 32 haftaligim
subatmasali Arkadaşlar magnezyum ilacının ne faydası var ? Ben magnorm kullanıyorum 1 hafta önce verdi doktorum şuan 19+1 deyim aksatıyorum bazen içmiyorum saatleri de tutmuyor ona göre dikkat edeyim 🌸
naz_ozz yenibirannis bemde gebeliğimim ilk haftalarımdan beri magnezyum kullanıyorum magosit diye doğuma kadar kullan dedi doktor başlarda yürürken ağrı olurdu alt kasıkta falan 25+4 olduk 2 haftadır azalmış bu ağrılar
iclaaall13 Banada ağrılarım için vermişti sürekli içmiyorum ağrılarım olduğunda içiyorum maden suyu genelde öneriyorlar magnezyum niyetine