Esmaars ben hamilelikte ilk haftalarda ve 27de olmuştum canım. Kendini kasmazsan zararı yok zaten. Şu zararı var, can acıtıyor muhabbetini kim çıkardı anlasam keşke😂🤣 zararı olsa ilişkiye de girilmez yani 9 ay boyunca Allah aşkına. Kasınca doğal olarak olumsuz etkisi oluyor 🙄 ama bu alttan bakıldı vs den dolayı değil yani 😵💫 normal zamanda da o şekilde kasılma olsa zaten bebişi olumsuz etkiler 😪 kaldı ki parmak, vajinal usgler ince şeyler yani🤣 eşinle kıyasla bacım daha ne diyim😂