kardeleng İyi akşamlar hanımlar 34+5 olduk.Doktor değiştirme macerasına girdik birkaç kişiden Albert beyin methini duydum.Benim için en önemli kriterler güler yüzlü ve doğal doğum yanlısı olması.Doğum yapan veya ona takipli olanınız var mı?
Guldenn Bende arnavutköy şafağa gidiyorum burdan albert beye normal doğumları yönlendiriyorlar iyi bir doktor olduğunu söylüyorlar henuz ona gitmeye başlamadım