Birhayalimvr ben tedavi için Emine hanıma gitmiştim Anadolu’ya rahim filmi çektirmişti çekildiğim ay hamile kaldım ama düşük yaptım kürtajdan sonra hakkı beye gitmeye başladım, devlette de Murat inele gidiyordum 3 kez çatlatma iğnesi denedim tutmadı ama o da iyi bi doktor isterseniz önce ona gidin herşeyi kontrol ediyor