Kahyaasena benim annem de öyle ama yalnız olsam asla kalkamazdım altından ilk bebeğim eve geldiğimizde hastaneden sarılık oldu emziremedim sütüm azdı o yuzden 1 gece hastaneye yatırmak zorunda kaldık annem takviye yaptı bana dut kavurdu kompostolar vs sonrasında sevgili eşim grip oldu cocugum hastaneden cıktıktan hemen sonra bir de bana bulastırdı cocuga 2-3 gün temas etme dokunma sağ ver olan sütü dedi doktor geceleri dahil annem baktı kızıma yani ben de eşimde kimseyi istemiyorduk ama iyi ki annem var allah razı olsun hakkını ödeyemem yani o yuzden dişinizi sıkın yanınızda biri olsun 🥰