momness ilk oğluma ilk Prima aldım pişik yaptı sürekli Molfix kullandım. İkinciye ilk Prima aldım pişik yaptı Molfix aldım pişik yaptı sonra eşime birisi baby turco bez vermiş onu kullandim iyi geldi 1.5 yaşına kadar kullandım ama baktım bez pahalandi önlem alıyorum şuan ona. Ama üçüncüye ilk canbebe kullanıyodum poposu sürekli bir pişik halindeydi burdakilerin önerisiyle sleppy natural aldım çok iyi şuan sızma flan da yapmadı canbebe sürekli bir sızıntı yapıyordu.